Gljivične infekcije mogu biti posljedica pretjerane higijene

2022-04-23T07:00:00.0000000Z

2022-04-23T07:00:00.0000000Z

Vecernji List

https://vecernjilist.pressreader.com/article/281900186765401

HALO DOKTORE

Imam 19 godina. Zadnju menstruaciju sam imala 8.1., a prvi spolni odnos 26.1. i zatim 28.1., svaki puta korišten prezervativ i nije došlo do ejakulacije. Često imam kandidijazu, kao i sada, koristila sam Canesten 3 kremu za rodnicu i s obzirom na to da mi je iscjedak karakterističan za kandidijazu i dalje bio prisutan, ginekolog mi je prije cca 5-6 dana dao vaginalete Geonistin. Moje pitanje je što može uzrokovati blijedoružičasti iscjedak s malo sukrvice koji mi se pojavio 3. i 4. dan korištenja vaginaleta... Očekivala sam menstruaciju koju sam i dobila jučer 7.2., ali taj iscjedak mi se pojavio 3-4 dana prije same menstruacije. Ginekolog mi je rekao da prekinem korištenje pa da nastavim za nekoliko dana. Također, imam kontaktni dermatitis kao reakciju na higijenske uloške, pokušala sam koristiti Vir 80, ali zbog obilnog krvarenja to nije moguće. Zanima me također je li u mom slučaju bolje koristiti tampone (one s organskim pamukom) jer mi je koža dolje jako osjetljiva i svaki uložak mi je počeo smetati, a zbog učestalog ponavljanja kandidijaze davno sam prestala koristiti dnevne uloške i nosim samo pamučno donje rublje.

hr-hr